Zapraszam na wielką przygodę w imię:
życia, miłości, pojednania i pokoju.
Zaproszenie skierowane jest do tych, których fascynuje obserwowanie dynamik ludzkiego losu.
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na metodzie ustawień systemowych i porządkach miłości Berta Hellingera, któremu kłaniam się z szacunkiem.
Wnoszę jednak, tu również wiele innych nurtów terapeutycznych i moim wszystkim nauczycielom oddaję również głęboki pokłon, a w szczególności tym przez których przyszło moje życie-moim rodzicom i rodom, z których pochodzę.
Pracując przez 30 lat jako terapeuta, który bacznie obserwuje i odczuwa życie, zbadałam doświadczeniem, jak i sobą to, co chcę tu dodać, jako moje autorskie.
Metoda ustawień jest metodą fenomenologiczną, opartą na wglądzie. Wgląd natomiast prowadzi do istoty tematu uwikłania człowieczego losu, pierwotnej przyczyny. Kotwica tej przyczyny może prowadzić nas w nasze osobiste, rodowe, wcieleniowe i karmiczne warstwy informacyjne.
Podczas szkolenia uczniowie przyglądać się będą jak działają siły, wyższy duch, który domaga się zobaczenia i uszanowania wszystkich i wszystkiego, a w szczególności tych którzy byli wykluczeni, pomniejszeni, okradzeni z godności jako człowiek …
Szkoła będzie w trybie grupy zamkniętej, ok. 30 osób. Nie zakłada doświadczenia terapeutycznego od uczestnika, byciu terapeutą. Zakłada jednak podstawową znajomość metody i doświadczenie w byciu co najmniej obserwatorem/reprezentantem moich warsztatów.
Każdy, kto rozważa uczestnictwo w moim szkoleniu powinien wziąć pod uwagę fakt głębokiego, osobistego procesu jaki przejdzie podczas tego roku szkolenia, co nie zawsze jest łatwe funkcjonalnie w obliczu tego, w czym jest.
Każdego kandydata, który nie zna sposobu mojej pracy, a będzie chciał się ode mnie uczyć zapraszam na rozmowę: na żywo lub on-line przez messenger. A najlepiej na warsztat grupowy jako obserwatora. To ważne, by kandydat poczuł, czy nic nie stoi na przeszkodzie, by ode mnie brał, czy ze mną rezonuje i czy jestem nauczycielem dla niego.
Ja również daje sobie prawo do poczucia kontaktu z uczniem, by poznać jego intencje szkolenia i zobaczyć czy mi nie stoi nic na przeszkodzie, by go uczyć. Nie każdego przyjmuję.
Szkoła zakłada 7 modułów szkoleniowych ( piątek, sobota, niedziela) 10 dni praktyk warsztatowych, 2 dwudniowe superwizje , 12 tygodniowy cykl online
” współuzależnienie: moje porzucone JA „
Moduł po module zagłębimy się coraz bardziej w porządki miłości, dynamiki wyrównania losu, w żeńskie i męskie, które daje i bierze, w to co działa w ukryciu i jawnie . Przyjrzymy się konfliktom tożsamości, konfliktom religijnym, chorobom. Popatrzymy na sukces w relacji, w zawodzie. Zobaczymy od czego zależy sukces finansowy. Przyjrzymy się jak z poziomu duszy działa firma, przedsiębiorstwo, spółka. Wiele czasu poświęcimy na dynamiki po-rodu i temat współuzależnienia.
Popatrzymy również na karmę osobistą i rodową. Na to jak zaznacza się to w tzw.polu człowieka. Do czego go prowadzi, a od czego odciąga.
I właśnie w moim odczuciu jako uważnego badacza, o tym jest tzw. nienarodzony bliźniak płodowy. To przy nim jest ta główna informacja. Pokażę jak ją czytać, jak przyjmować i jak z tym pracować.
Program mojej Szkoły:
Moduł pierwszy:
Wprowadzenie. Pole morficzne. Czym jest rodzina i jak tworzymy więzy. Sumienie rodziny i rodzaj sumienia. Sumienie grupowe i osobiste. Porządki miłości. Los jako wyrównanie. Pogląd i wgląd. Metodyka: czytanie uczuć klienta: uczucia pierwotne i wtórne, symbolika gestu, rezonowanie z tym co prowadzi. Empatia, rezonans, współczucie i współodczuwanie. Koncepcje i brak koncepcji. Intencja. Czym jest „ku więcej, a czym ku mniej”. Słowo jako element otwierający i uzdrawiający. Różnice między: mocą słowa prawdy, a zdaniem z tzw. „koncepcji”
Moduł drugi:
Miłość w parze. Dynamiki rządzące kobietą i mężczyzną. Waga byłych miłości i rodzeństwo, którego brak. Wzrastanie przy sobie. Waga małżeństwa i ślubu. Energetyka pary ślubu kościelnego, cywilnego, ślubu serca. Zaręczanie i wyręczanie. Obietnica i dług.
Moduł trzeci:
Poród i dynamiki z nim związane. Genotyp duchowy, biologiczny, energetyczny. Poród naturalny, wspomagany: indukowany oxytocyną, wyciskany, kleszczowy, próżniowy, cesarskie cięcie. Poród z ułożeniem pośladkowym. Poród przez cesarskie cięcie-symbolika blizny. Dziecko z ciąży bliźniaczej, stracony bliźniak płodowy: karmiczna informacja o stracie i traceniu. Bezdzietność, Dziecko z in-vitro: geneza dynamiki pary. Dziecko poronione i abortowane, ciąża pozamaciczna, zamartwica, a jakość miłości w parze i rodzinie. Dziecko wcześniak, dziecko przenoszone. Przerwany pierwotny nurt miłości.
Moduł czwarty:
Tematy zaburzeń i dysfunkcji dzieci, jako informacja ambasadorów rodu, w tym co potrzebuje być przyjęte. Tematy niemowląt, dzieci przedszkolne, szkolnych. Zaburzenia integracji sensorycznej. Pomoc społeczna, dzieci adoptowane, rodziny zastępcze. Macierzyństwo i ojcostwo. Parentyfikacja.
Nauka pracy indywidualnej z klientem z wykorzystaniem figurek, zabawek, krzeseł. poduszek, chusteczek bądź osobistych symboli terapeutycznych, które uczeń czuje i którymi chce się posługiwać : kamieni, piór, muszelek
Moduł piąty:
Choroba jako większe uzdrowienie. Choroby fizyczne, psychiczne. Uzależnienie i współuzależnienie. Seksualność i seks. Trauma rodowa i jej wpływ na rodzaj więzi w rodzinie. Homoseksualizm, lesbijstwo, trans i bi seksualność. To co łączy i to co rozdziela, to co wyrównuje.
Moduł szósty:
Wojna i pokój. Konflikty narodów, religii. Przesiedlenia, wygania. Dom. Dynamika ofiar i sprawców. Miłość i pieniądze.
Moduł siódmy:
Porządki sukcesu i zarządzanie w zawodzie i przedsiębiorstwie. Firma i jej fundamenty. Spółka, firma w parze, w małżeństwie. Zawody pomocowe. Misja, powołanie, wypalenie. Pochwycenie przez pracę. Długi, kredyty. Winny i niewinny. Pieniądze, a szacunek uznania kosztów i strat.